onsdag den 9. juli 2014

Broderi #10påtværs

Astrid og Gitte har lavet virkelig mange fine suttesnore (se fx. her, her, her og her), og derefter lavede de en lille indbyrdes udfordring på Instagram, hvor de skulle brodere efter temaet havens dyr. Der er kommet virkelig mange fine designs fra de to kreatricer!

De lavede efterfølgende en konkurrence, der hed #10påtværs, da der kan være 10 korssting på tværs på de aida bånd, der passer til sutte snore.
Jeg havde en ide om at lave noget traktor-tema, da min søn er vanvittigt optaget af traktorer. Så i stedet for at brodere på tværs, lavede jeg mit mønster på langs. Det blev til dette bud


Det er oplagt at bruge de fine bånd til suttesnore, men jeg bruger ikke længere suttesnore til min søn, så i stedet tror jeg, at det skal sys på en mulepose eller lignende. Det kunne han godt bruge, tænker jeg. Næste skridt er at lave en "lábil" (lastbil). Han elsker dem.

Det fine, fine grønne bånd, jeg har broderet på, var jeg så heldig at vinde hos Astrid - sammen med en masse andre rigtig fine sager


Jeg skal helt sikkert have broderet noget mere på de fine, fine bånd!!!

Nu er alle 19 bud til konkurrencen offentliggjort (her og her), og der er SÅ mange fine bud. Jeg synes det er svært at vælge, hvilken jeg skal stemme på.

Hvis du har lyst, så smut over på Tanker fra Anker eller Rock & Roll Hausfrau og stem. Evt på mit lille traktor-tog ;o) 

15 kommentarer:

  1. He he, det er så fint Katrine :-) Jeg har faktisk haft samme ide, men aldrig nået til at få det lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte! Jeg glæder mig til at få snoren lavet færdig.

      Slet
  2. Jeg har stemt på dig! Ikke sådan 'nepotisme'-agtigt. Men reelt fordi jeg virkelig syntes din traktorsnor var helt fantastisk!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Louise :-D
      Jeg synes der var ret mange fine imellem (men var også ret godt tilfreds med min egen ;-))

      Slet
  3. De er så flotte dine traktorer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er ret godt tilfreds, og glæder mig til at bruge snoren.

      Slet
  4. De er så seje de køretøjer der - kh Pia

    SvarSlet
  5. Jeg er superglad for, at du får brugt din gevinst OG at du deltager i konkurrencen. Det er nogle totalt i orden traktorer, du har fået lavet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Astrid. Jeg er så glad for den fine, fine pakke. Glæder mig til at få broderet noget mere!

      Slet
  6. Det er så fint, dit bidrag! Der var så meget flot, men min ene stemme gik helt klart til dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Ingrid. Der var SÅ mange fine bidrag, det synes jeg også. Og nu kan alle jo gå broderi-amok ;o)

      Slet
  7. Jeg stemte på dine fine traktorer men var pga ferie sent ude...

    SvarSlet