tirsdag den 31. juli 2012

Åh nej, åh nej, åh nej

Det var så den sidste dag vi alle holdt fri i denne omgang. Vi sender sveske i vuggestue i morgen. HVORFOR? (spørger jeg mig selv)
Ferien må jo stoppe på et tidspunkt...eller skal den det? I hvert fald skal hun af sted i morgen. Og jeg har det skidt med det.

Det et bare så dejligt at være hjemme alle 4. Hårdt også. Men helt, helt fantastisk. Og i dag har bare været så skøn - dejlig tur i zoo i morges. Med godt vejr og ren hygge. Men selvom vi begge går hjemme, så er det nok alligevel bedst for os alle i længden, at hun får sin hverdag igen. For det ER meget hårdt at have to små børn. Og det er ikke så meget man når at slappe af i middagsluren. For den bliver kortere og kortere, og nogle gange har man selv brug for at lukke øjnene lidt. Og hun har trods alt også brug for at se andre end sine trætte forældre.
Men altså, jeg gælder mig allerede til på fredag hvor vi holder fri alle 4 igen.

Stor-gælder mig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar