mandag den 7. januar 2013

Men verden flyttede ikke med endnu

Så er vi næsten færdige med at tømme lejligheden. Hold nu helt op!! Sikke en masse skrammel man kan få samlet sammen.
Mon ikke der er noget af det vi flytter, som vi kan rydde op i og smide ud af?? Jeg tror det!
Se nu bare denne pose sko. Og det er altså dem vi ikke har brugt siden før jul...
Nogen vil nok mene at det er lige i overkanten. Og nogle har måske endda endnu flere. Men vi har jo bare ikke plads!

Og så er world wide web ikke flyttet med os endnu. Så vores 3G på telefonerne gløder... For det er da også bare upassende, at det lige er når vi er uden internet, at Borgen starter op igen. Og jeg samtidig er klar til at tjekke min arbejdsmail, hvor der lå ca 900 mails og ventede.
Nå, men det med de mails der... Jeg har forsøgt at fortrænge at verden ligger og venter på mig. Og har derfor heller ikke tjekket min arbejdsmail i flere måneder faktisk. Men nu tror jeg så småt, at jeg er ved at være klar igen. Klar til at møde verden. Næsten!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar