onsdag den 18. september 2013

Halvmaraton #5

- det er sgu meget fedt, når en kort løbetur er på 6-8km

- jeg føler mig vildt glad over at kunne løbe af sted med musik i ørene og være mig selv en halv til en hel time, på de aftner hvor løbeturen bliver prioriteret, og manden står med opvask og madpakker mens ungerne snorker

- mine ben er blevet tungere siden de svævede af sted med de nye sko

- på søndag løber jeg mit tredje halvmaraton, og målet er denne gang ikke "kun" at komme i mål. Men jeg ved ikke, om jeg nåede i god nok form til at nå målet

- måske løber jeg en MINI-tur på fredag, men ellers er jeg så KLAR som jeg bliver

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusinde tak, og i lige måde!!! DU er skide sej!

      Slet
  2. Tillykke må være på sin plads når den tredje halvmaraton skal løbes! Sejt sejt sejt, vi er stadig ved at finde ud af hvornår det skal passes ind i hverdag med arbejde, børn og parforhold.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Gitte! Men Tillykke er vist først rigtigt på plads på søndag, når turen er ovre ;)
      Det ér også et puslespil at få til at hænge sammen. Heldigvis er min mand villig til at tage opvask og madpakker de aftner jeg løber. Alternativet er jo en eftermiddagsløbetur - hvis begge er hjemme om eftermiddagen. Det er vi bare sjældent, så det passer bedre i vores planlægning med aftenløbeture. Hvad vi så gør når det bliver koldt og vinter og sne...? Jeg ved det ikke. Måske løber jeg ned til fitnesscenteret og tager en tur på båndet (ellers går jeg i hi).

      Slet