tirsdag den 4. februar 2014

Jeg holder fast med neglene

...og prøver at følge med tiden, der ræser af sted fra mig.

Jeg synes godt nok, at der er knald på for tiden. Arbejde, børn, kreative projekter (jeg gerne vil nå) og ikke mindst tid med min mand. Tid, som der desværre er alt for lidt af.

Derfor bliver det simpelthen også bare SÅ godt, når vi tager af sted på skiferie på lørdag! Ih, hvor jeg dog glæder mig til at pakke skitøj og unger ind i bilen, og så ellers køre af sted hele natten.

Det bliver rart med en uge i sne og hygge. Med varm kakao på pisten, små skistøvler på legepladsen midt på bakken, røde næser og kolde kinder. Og en Sveske der skal vise hvad hun kan på ski (mener hun selv). Vi glæder os.

Her kommer lige lidt billeder fra sidste år - der var vi i Geilo.

 Sveske og mig på børnebakken på vej over en vippe.

Sveske og far på tur ned ad pisten med sin far.

Prutfis var jo kun ca. 7 måneder, og var lige begyndt at kravle og stoppet med at blive ammet. Han brugte mest tid indenfor - hvor han kunne bevæge sig rundt uden alt det tøj - eller godt pakket ned i barnevognen. Han lånte storesøsterens gamle flyverfragt, som vi købte, da hun var 7 måneder og skulle med på skiferie.

Åh, nu glæder jeg mig da bare endnu mere!!!
Skal I også på skiferie i år? Selvom man kan være træt af sne i DK, så elsker jeg bare sneen på skiferie!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar