lørdag den 26. juli 2014

Jubii - dét har jeg læst i min ferie

Vi er nu kommet hjem fra en rigtig, rigtig dejlig ferie! Der kommer mere om det senere, for det var virkelig en SKØN ferie. Eller næsten flere ferier i én.

Men jeg vil lige ind og vende her og fortælle, at jeg faktisk i år havde tid til at læse lidt på min ferie. En HEL bog endda!

Jeg tænkte, at jeg min mobil jo ikke var meget værd uden internet på ferien, så i stedet hentede jeg nogle e-bøger til den.

Jeg hentede disse tre krimier på saxo.com, og de var faktisk alle gratis, da jeg hentede dem. (Jeg kan se, at det er den sidste ikke længere...)
Jeg er mest til krimier, så derfor var det 3 af den slags, der røg i kurven. Jeg fik faktisk læst dem alle!!! Men det er også ret let, når man lige kan tage dem med i lommen og lige læse 5 min, hvis man har 5 ledige minutter. De første to er noveller, og dermed ikke så lange. Det var perfekt til at starte på, og blive fanget af læsningen igen.
Jeg skal helt sikkert læse mere af Eva Maria Fredensborg, Spild af liv var spændende. Bittersød frost er skrevet som en julekalender af forskellige forfattere, og var også spændende og hang godt sammen.
Den sidste er en roman. Den var spændende, og det giver lidt mere kød på historien, at der er flere sideløbende historier og at plottet kan være lidt mere indviklet.

Jeg har hentet flere bøger på saxo, men jeg er faktisk også startet på en "rigtig" bog, Dødesporet af Sara Blædel. Så jeg tror jeg vil droppe blog-læsning i aften (selvom jeg er meget bagud pga. ferie og egentlig glæder mig, til at se hvad der er sket i blogland så længe) og i stedet muntre mig med min "rigtige" bog, inden jeg skal sove.

Har du fået læst noget i din ferie? Og synes du også, at læsning hører sammen med ferie, men at der lige som bare ikke rigtigt er tid til det, når man holder ferie med børn??? 

----------------------------------
Indlægget er ikke sponsoreret, jeg synes bare, at det er fantastisk, at saxo.com faktisk har gratis e-bøger!!!


1 kommentar:

  1. Åh, hvor dejligt, at du har fået læst så meget! Jeg plejede at læse sindssygt meget (minimum en bog om ugen), men efter barn nr. 2 får jeg læst alt for lidt:-( Og så ender det ofte med, at jeg strikker om aftenen i stedet for at læse, fordi jeg så kan være semi-social og snakke eller se TV med min mand samtidig. Men jeg GLÆDER mig til, at ferie og læsning igen kommer til at høre sammen;-)

    SvarSlet