torsdag den 14. august 2014

Rar raglan til mig

Denne her trøje har været i mit hoved rigtig længe!!



Og nu ligger den også snart i mit klædeskab klar til brug. Til mig. Syet af mig selv, til mig SELV!!

Den mangler bare lige kanterne, men jeg kunne ikke vente med at vise den frem. Tænk, at jeg nu kan sy til mig selv! Jeg er allerede vild med den.
Den er syet efter dette Lane Raglan mønster. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg syr den!

Jeg har tapet mønster sammen, klippet stof og syet trøjen sammen her til aften. En trøje på en aften. Ganske fantastisk, simpelthen.

Den er syet af to af mine aflagte t-shirts - den ene er en kjole, som jeg brugte, da jeg var gravid - samt en rest brunt stof, som jeg har syet bukser til Prutfisen af, da han var helt lille.


Jeg ville egentlig have haft trøjen med i Christinas genbrugstema, men det var lige gået forbi min næse, at det sluttede i dag. 

Jeg er så tilfreds med den trøje - selvom den ikke engang er helt færdig...!

1 kommentar:

  1. Ih, kan godt forstå du er stolt og glad. Hvor er den fin! En eller anden dag får jeg også gang i min symaskine;-) Indtil da nøjes jeg med strikkepindene;-)

    SvarSlet