torsdag den 11. september 2014

Bloggen FLYTTER!!!

Efter en rigtig yggelig krea-aften i går (som jeg vender tilbage til), har jeg nu besluttet mig for at tage springet og flytte bloggen. Jeg har længe overvejet om ikke jeg skulle det, og efter en lille snak med Louise/Garngramatik og denne fine vejledning (http://lavenblog.dk/) besluttede jeg mig for at prøve. Desuden har jeg altid svært ved at fortælle folk hvad bloggen hedder - nu bliver det lettere. Nu hedder den nemlig det den er - SMÅ TANKER

Bloggen er allerede nu flyttet til smaatanker.dk






Den er endnu ikke 100% som jeg gerne vil have, så bær over med at den løbende bliver opdateret - på udseende og indhold.

Jeg håber meget, at I vil flytte med (husk at følge den nye blog i Bloglovin' også).

- og nu jeg er ved det, så tak til de der følger med og for hver og en af jeres kommentarer. Det er virkelig skønt at det ikke kun er mig selv jeg skriver til. Og det har været med til at overbevise mig om at det er en god idé at flytte bloggen til sit eget domæne.

Vi ses på SMAATANKER.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar