torsdag den 22. november 2012

Efter tusmørket

Her til aften har jeg været ude. Alene, uden børn. Fri og på cykel. (Sikke hurtigt man kan bevæge sig på sådan en, i forhold til at trisse af sted med en barnevogn læsset med 1 eller 2 unger)
Jeg var med andre mødre i biografen. Vi spiste slik og så teenage-film. Twilight. Den sidste af filmene.
Faktisk har jeg ikke engang set alle filmene (endnu). Jeg har set en af dem som optakt til første del af sidste film. Og så de sidste to i biografen. Jeg var underholdt og i godt selskab. Og uden børn og mand et par timer.

Prutfis var blevet puttet inden jeg tog af sted. Begge unger mener for tiden at det er mor der er bedst - specielt ved puttetid. Så jeg var faktisk lidt nervøs for om jeg blev ringet hjem allerede midt   trailerne før filmen. Men (super)faren/manden fik puttet begge unger (Prutfis vågnede selvfølgelig midt i den anden putning, men faldt i søvn igen) og jeg så film i ro og mag.

Det var skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar