torsdag den 14. februar 2013

Det blev en stor dag

I hvert fald for den lille Prutfis. Eller for moren. (Som vil bruge resten af dette indlæg på at prale...)
Jeg fik shoppet lidt stof på tilbud, små "Valentins"gaver til sveske og manden, samt en forårsjakke til Prutfis.
Da jeg kom hjem og overtog babyhyggen, opdagede jeg at babyen havde fået tand nummer to. Og han er faktisk allerede blevet rigtig god til at bruge dem. Til at spise med. Både til at tygge kartofler og rugbrød. Men også til at bide sin mor i brysterne. Av!! Virkelig AV!! Jeg bliver næsten helt bange for at lægge ham til, fordi det dæleme gør nas! Sådan en skræk har jeg aldrig haft tidligere med amning. Hverken med prutfis eller svesken.

Og nå ja, så lærte den lille basse (prutfis) da også lige at mave sig hen til mors telefon eller videokamera med hjælp fra armene og til dels ben og numse. Han så så glad ud når kampen lykkedes. Og han sov da også som en sten sekundet efter han var blevet puttet her til aften. Det er hårdt at blive en stor dreng <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar