tirsdag den 12. februar 2013

Godt forsøgt - arbejde

Jeg er nu startet på den sidste uges barsel. W.H.A.T???? Ja, den sidste barselsdag er faktisk allerede på fredag. Vildt, jeg føler lige jeg har fået barsel - og så alligevel ikke. Dæleme der er sket meget siden april 2012. Men jeg starter ikke op med arbejde på mandag. Gudskelov!!! Jeg går på FERIE
(billedet er lånt her) Så jeg har faktisk lige et par uger her i barselsboblen endnu. De skal ekstra STOR-NYDES, hvis det er muligt at overnyde noget, så er det bare det de skal. I dag har jeg forsøgt at arbejde lidt - selvom det var svært at få hjernen i gang igen. Det blev til lidt lektier til et kursus jeg har meldt mig til i april/maj. Der er deadline her i februar. Så det er jo ikke til at udskyde - selvom jeg har søgt efter undskyldninger i et par dage (uger) nu. Men arbejde på barsel er lidt op ad bakke, så det blev til lidt arbejde mens Prutfis sov (og han sov faktisk SÅ godt i dag). LIDT arbejde blandt klipning af stof, hagesmække, overspringshandlinger på nettet og babyhygge.
Jeg kom da i gang - og jeg fik da lavet lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar