mandag den 3. juni 2013

Den der nye bloglovin' app

den er jeg altså ikke imponeret over.

Jeg har, siden jeg fast begyndte at følge med i de forskellige blogs, jeg følger, brugt bloglovin', og jeg har brugt deres app til android rigtigt meget. Den har været super god til at huske mig på, hvilke indlæg jeg manglede at læse.
Nu har telefonen opdateret app'en, uden jeg selv har gjort noget. Og den nye app fungerer altså ikke helt optimalt for mig.

- jeg synes det er lidt svært at holde styr på hvilke indlæg, der er de ældste

- det er blevet meget mere omstændigt at skrive en kommentar - det var jeg ellers utrolig tilfreds med, at man let kunne på den gamle app

Nå, men det fungerer jo stadig - bare ikke så optimalt som før - så jeg kan heldigvis stadig følge med hos alle de inspirerende bloggere, der ligger derude i blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar