mandag den 11. marts 2013

1 helt år på bloggen

Ja, er det ikke vildt!!!

I dag er det et år siden jeg skrev det første indlæg på bloggen. Og dagen efter kom lidt en forklaring på hvorfor bloggen hedder det den gør - den er opkaldt efter min datters dukke, der hed Dukke og udtalt Gugge.
Nu er det allerede et år siden. Der er sket rigtigt meget på det år. Vi er nu en familie på 4, hvor yngste medlem allerede kryber rundt og har fingre i alt - specielt ledninger. Sveske er blevet meget bedre til at snakke, og hun snakker som et vandfald. Så bloggen ville muligvis have fået et andet navn, hvis det var i dag jeg startede den.

Jeg synes jeg har fået meget ud af at blogge. Der er nok ikke mange læsere, men jeg synes det er en rar måde at samle sine tanker på. Desuden har jeg for alvor fået øjnene op for blogland og hvor fantastisk et sted det er - fyldt med inspiration og store, modige ord. Jeg er imponeret og glad for at folk deler!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar