onsdag den 24. april 2013

Fantastiske fyvende farmor

I dag efter arbejde og efterfølgende kursus, skyndte jeg mig hjem, hvor jeg blev mødt af en meget glad baby og hans farmor.
Den store pige og hendes næsten-lockout-ramte far var med farens arbejde på bustur til den blå planet i København, og mit kursus sluttede på samme tid som vuggestuen lukkede, så ungernes farmor havde - med under 24 timers varsel - lovet at hente Prutfisen. De havde stor-hygget sig, og var begge meget glade da jeg kom hjem.
Jeg havde dog noget ondt af den seje farmor, da hun efter jeg var kommet hjem, skulle gå i stormvejret tilbage til vuggestuen efter sin cykel.Men hun sagde gentagne gange at det var ok. Og desuden havde jeg jo heller ingen bil at køre hende i...

Vi havde en super hyggelig aften, min dejlige baby og jeg. Det var fantastisk dejligt at have fuldstændig tid og overskud til kun ét barn. En dejlig, glad og tilfreds baby. Mit hjerte svulmer over af taknemmelighed for at han lige netop endte hos os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar