mandag den 22. april 2013

savn, Savn, SAVN

Jeg har lige læst dette indlæg om tanker om barsel. Det var lige før, at jeg begyndte at tude, over at min barsel er slut. Jeg savner det simpelthen så meget. Jeg savner især at have hygge-tid med Prutfis. Vi havde meget hygge-stille-kun-os-to-tid. Jeg elskede det. Og jeg savner det så meget at jeg får helt ondt i maven over det. Det er som om jeg har mistet noget. Selvom jeg jo godt ved at vi stadig har hinanden. Bare slet ikke så mange timer i døgnet som vi begge ville have synes var optimalt.

Selvfølgelig savner jeg også at have mere tid sammen med Sveske. Men på en eller anden måde synes jeg, at det er lettere at få den helt tætte kontakt med hende i hverdagen. Måske fordi vi har vænnet os til det begge to. Måske fordi hun har sprog og vi kan kommunikere lettere nu??Jeg ved det ikke.

Men jeg ved, at både foråret, der så småt er på vej og Drengemors tanker virkelig rører ved et savn jeg har. Savn af rigtig og rigelig tid til begge mine dejlige unger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar