tirsdag den 13. august 2013

Cover til kollega-iPhone

Jeg er vildt glad for det cover jeg hæklede til min telefon. Jeg bruger det hver dag på arbejdet, så jeg har adgangskort og telefon om halsen og med mig hele dagen.
Min kollega syntes også det var smart, og kom med små hints til om jeg selv havde lavet det, og om man kunne bestille et. Så selvfølgelig fik hun et inden jeg gik på ferie. I sort også. Selvfølgelig...

Hun blev glad for det, og det kom straks i brug. Hun havde dog en slags gummi-cover, som hun ikke mente hun kunne undvære, og som desværre ikke kunne være i det cover jeg havde hæklet. Så jeg var faktisk lidt bange for at hun ikke ville bruge "mit" så meget.

Og derfor var min glæde også stor, da vi igen begge var tilbage på arbejde, og hun stadig havde sin telefon i det hæklede cover!!

Min egen telefon er en Samsung Galaxy SII, min kollega har en iPhone, så jeg måtte lave lidt om opskriften, og lave omgangene 6 masker kortere og selve etuiet 2 omgange kortere (næste gang kun 1 omgang mindre).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar