fredag den 30. august 2013

Små tanker

Da jeg inden sommerferien så disse mærker, blev jeg så forelsket i dem, at jeg endelig fik bestilt nogle selv. Noget jeg længe har overvejet. Men jeg har ikke kunne finde nogle, jeg synes var fine nok, og jeg var faktisk også lidt i tvivl om hvad der skulle stå på dem.

Det endte med "Små tanker", og det er jeg meget, meget tilfreds med. For det er jo netop det, det er. Tanker fra mig til den jeg nu gerne vil sy et eller andet til. Og det er jo lige netop de tanker og lysten til at skabe noget, der kan bruges, som driver værket.

Jeg bestilte mærkerne i juni, og de kom hurtigt - helt fra Frankrig. Men så gik symaskinen jo ned, og mærkerne har bare ligget og ventet på at blive brugt.
Og NU har jeg endelig (husket) fået dem syet på en nederdel til Sveske samt noget små noget, som lige om lidt skal bruges til gave. Jeg er ret tilfreds.

6 kommentarer:

  1. SÅ, SÅ fint! Ser TOTALT prof ud. Og virkelig sødt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak!!! Jeg er også ret glad for dem. Det ser på en måde mere "færdigt" ud.
      Nu er finden så bare at lære at HUSKE at få dem syet med ;o)

      Slet
  2. Er vild med dine fine mærker! Og syntes at "små tanker" er et meget passende udtryk, for som du selv skriver så er det jo netop små kærlige tanker/ideer der bliver lavet om til noget konkret til en man holder af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Ja, jeg synes også at "Små tanker" endte med at være det helt rigtige valg.
      Alt man så kan ønske sig er mere tid ;o)

      Slet
  3. Hov nogle fine mærker du fik lavet dig der. Små tanker lyder faktisk rigtig dejligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Gitte!!! Jeg er også endt med at være rigtig godt tilfreds med dem ;o)

      Slet