onsdag den 28. august 2013

Puha - sikke en forskrækkelse jeg fik

Efter at jeg i går hentede mine to børn som de aller sidste i hele institutionen, så kunne jeg i dag hente dem noget tidligere. Og derfor kunne vi efterfølgende tage ud at handle. Det plejer de at synes er sjovt.
Da vi så var på vej ind i butikken, fandt jeg nogle grisini brødstænger i bagagerummet på cykeltraileren - det går altid lidt lettere, hvis de har noget at tygge i ;-), og så gik vi ind og fandt alle de ting vi skulle have med hjem. Og midt blandt kølebokse, bleer og mælkekølere, stoppede Sveske pludselig op med sin kurv i hånden, og sagde meget mærkelige lyde. Hun var i panik, og havde den ene hånd halvvejs nede i halsen. Dér gik jeg også lidt i panik. Jeg sprang over til hende, og spurgte om hun havde fået noget galt i halsen. Jeg fik hende banket på ryggen og vendt på hovedet og råbt om hjælp, indtil hun hostede og begyndte at græde.

Puha!! Jeg rystede helt vildt bagefter, og mine ben var som gelé. Og jeg krammede min lille forskrækkede pige. Og hun var færdig med den grisini "når jeg ikke kan trække vejret, så vil jeg ikke have mere" og så mente hun, at en is ville hjælpe på det. Heldigvis. Så kender vi hende igen!!

Jeg ved at nogle børn tit får ting galt i halsen, men det har mine aldrig "døjet" med, så det var virkelig en forskrækkelse! For os begge.

2 kommentarer:

  1. Puha :'( Sikke en forskrækkelse! Godt det endte godt - det er altid godt, når det ender med is :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var SÅ forfærdeligt! Og SÅ Skønt, at det endte med is!!

      Slet