onsdag den 14. august 2013

Halvmaratontræning #4

Dagens løbetræning var DHL-stafetten. Det blev en af de korte og lidt hurtige ture (ret hurtig til trods for at jeg var første løber på mit hold, og derfor blev bremset lidt af start-flaskehalsen). Jeg er tilfreds.

Billedet viser den uofficielle tid.

Sveske var med til løbet, og hyggede med mine kolleger mens jeg løb. Derefter gik hun om bord i den udleverede madpakke, der bl.a. indeholdt følgende lækkerier, som hun indtog med stor appetit: knækbrød, chokolade, chips, leverpostej (uden brød til) og juice.
Indimellem heppede vi på mine kolleger, der kom i mål.
Det var festligt, og vi hyggede os, selvom vi begge var trætte, da vi tog hjem kl lidt i 20.

4 kommentarer:

  1. Du er sej!!! Lyder som en dejlig mor/datter-eftermiddag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak.
      Det er SÅ skønt at have tid til kun et barn indimellem, synes jeg.

      Slet
  2. Hvor er du sej... Og må jeg godt smile lidt af den fine hare og skildpadde? Er glad for at jeg ikke skal løbe, for det der er jo hurtigt, så hvis dine splittider er skildpadde, vil mine være en snegl. Sejt med halvmaraton. Hatten af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, du må godt smile af dyrene ;o) De viser blot den hurtigste og den langsomste kilometer man har løbet. Egentlig lidt det der kan være en motivation...

      Slet