mandag den 28. april 2014

Helt perfekt til en løbetur

For mig indeholder søndag som oftest en løbetur! De lange løbeture synes jeg ellers frarøver mig tiden med mine børn og mand, men søndag er vi tit hos svigerforældrene over middag, så mens resten af familien tager bilen, så løber jeg derud. Så bliver transporttiden brugt  fornuftigt, og uden jeg mister alt for meget familie-tid. Der er ca. 12km, men nogle gange bliver jeg kørt lidt af vejen. I går løb jeg ca 8-9 km, og mit baglår brokkede mig kun en smule.

Og det var altså helt, helt ok (læs; fantastisk) når det er det her man løber blandt;



2 kommentarer:

  1. Naturen er virkelig så fin for tiden - især kirsebærtræerne!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, jeg elsker bare foråret for hvor smukt det er! Det er skønt at være ude i!!

    SvarSlet