onsdag den 23. april 2014

Nyt layout på bloggen

Jeg har længe gået og tænkt på at få lavet et nyt og lettere udtryk på bloggen.

Den gamle baggrund synes jeg var blevet for tung. Kunne egentlig godt li at den var lilla og strikket, så det har jeg prøvet at få med i den nye titel. Jeg synes det er gået ret fint.


Desværre nåede jeg ikke at tage et screenshot af hele bloggen, inden jeg begyndte at lege med det nye udseende, men jeg synes sagtens, man kan fornemme stemningen på billedet ovenfor.

Nu har jeg prøvet at lave lidt af det jeg i nogle måneder har haft i tankerne. Det var åbenbart en alene-aften med manden på arbejde, der skulle til for, at jeg havde tid til at prøve mig frem.

Her er det så, det nye layout


Du kan selvfølgelig også bare se det på bloggen generelt nu. 

Titlen skal hentyde til, at bloggen i fremtiden kommer til at handle om 3 ting jeg elsker og bruger al den tid på, jeg har: mine to dejlige børn, mine kreative sysler og et par ord om at være motionsløber.

Hvad synes du om det nye layout? Jeg håber I har lyst til at blive!!! Jeg må i hvert fald sige, at jeg faktisk allerede føler mig mere hjemme herinde.

Påske-familiefoto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar